Державна служба зайнятості інформує:
Компенсаційні програми:
Компенсація витрат на оплату праці за працевлаштування ВПО
Умови отримання послуги:
Компенсація витрат надається:
-роботодавцю, крім роботодавців, які є бюджетними установами (за винятком надавачів соціальних послуг), фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування, за кожну працевлаштовану особу на умовах строкового або безстрокового трудового договору (контракту), зокрема за сумісництвом, за таких умов:
роботодавець перебуває на обліку як платник єдиного внеску на загалÑнообов’Ñзкове державне соціальне страхування;
розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством;
подання в установленому законодавством порядку податкової звітності.
Для отримання компенсації витрат роботодавець не раніше, ніж через п’ÑÑÑ календарних днів пÑÑÐ»Ñ працевлаштування особи подає заяву про компенсацію витрат.
Особа з числа внутрішньо переміщених осіб може бути працевлаштована на умовах, визначених Порядком, один раз.
- Компенсація витрат надається у розмірі мінімальної заробітної плати, установленої законом за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавцем сплачується єдиний внесок на загалÑнообов’Ñзкове державне соціальне страхування, на період воєнного часу та протягом 30 календарних днів після його скасування або припинення.
Загальна тривалість надання компенсації витрат не може перевищувати трьох місяців, а для осіб з інвалідністю з числа внутрішньо переміщених осіб - шести місяців з дня працевлаштування особи.
У разі припинення трудових відносин, зокрема розірвання строкового або безстрокового трудового договору (контракту), зокрема за сумісництвом, до завершення строку виплати компенсації витрат, роботодавець протягом п’ÑÑи робочих днів з дня такого припинення зобов’Ñзаний повернути суму невикористаної компенсації витрат . Сума, що підлягає поверненню, визначається як різниця між сумою компенсації витрат (мінімальна заробітна плата) та її розміром, розрахованим пропорційно відпрацьованому працівником часу на місяць.
Компенсація за працевлаштування зареєстрованих безробітних
Як отримати послугу:
- особисто або уповноваженою особою роботодавця до центру зайнятості;
- за допомогою технічних засобів електронних комунікацій;
- через електронний кабінет роботодавця з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Результат та способи отримання результату:
Рішення про надання компенсації;
Рішення про відмову у наданні компенсації.
Результат надсилається роботодавцю протягом трьох календарних днів у спосіб, зазначений роботодавцем в заяві.
Хто може звернутися:
- юридична особа;
- фізична особа-підприємець.
Умови і випадки надання:
Компенсація фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загалÑнообов’Ñзкове державне соціальне страхування виплачується за працевлаштованих за направленням центру зайнятості не менше ніж на два роки зареєстрованих безробітних, які перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад місяць строком, а саме:
- один з батьків або особа, яка їх замінює і:
- має на утриманні дитину (дітей) віком до шести років;
- виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років або дитину з інвалідністю;
- утримує без одного з подружжя особу з інвалідністю з дитинства (незалежно від віку) та/або особу з інвалідністю I групи (незалежно від причини інвалідності);
- діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;
- особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування;
- особи, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України “ÐÑо загалÑнообов’Ñзкове державне пенсійне ÑÑÑаÑ
Ñваннє залишилося 10 і менше років;
- особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу;
- особи, стосовно яких згідно із Законом України “ÐÑо соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх ÑÑмей” встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, після їх звільнення;
- зареєстровані безробітні, які перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад шість місяців;
Компенсація 50 відсотків фактичних витрат на оплату праці виплачується роботодавцю, який за направленням центру зайнятості працевлаштовує строком не менше ніж на один рік осіб, які перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад один місяць
- особи з інвалідністю, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України “ÐÑо загалÑнообов’Ñзкове державне пенсійне ÑÑÑаÑ
Ñваннє;
- учасники бойових дій, зазначені у пунктах 19-21 частини першої статті 6 Закону України “ÐÑо статус ветеранів війни, гарантії їх соціального заÑ
иÑÑÑ”;
- особи, яким до настання права на пенсію за віком залишилося не більше п’ÑÑи років;
Компенсація 50 відсотків мінімальної заробітної плати надається роботодавцю, який за направленням центру зайнятості працевлаштовує зареєстрованого безробітного з числа осіб:
- віком до 25 років, які сумарно мають страховий стаж не більше 12 місяців;
- віком до 35 років - на перше робоче місце;
- звільнених із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби - на перше робоче місце після такого звільнення.
Документи, що необхідно подати для отримання послуги:
- заява про надання компенсації надається протягом 2 місяців з дня працевлаштування особи ;
ÐÑдÑÑава для відмови у наданні послуг:
Компенсація витрат не здійснюється у разі, коли роботодавець:
- має заборгованість із сплати єдиного внеску;
- має заборгованість із сплати страхових внесків на загалÑнообов’Ñзкове державне пенсійне страхування;
- має заборгованість з виплати заробітної плати;
- має заборгованість перед державним (місцевим) бюджетом понад шість місяців;
- до роботодавця застосовуються судові процедури банкрутства (неплатоспроможності), передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, або ÑÑб’ÑÐºÑ господарювання перебуває на стадії ліквідації.
У разі працевлаштування особи, за яку така компенсація вже була виплачена, компенсація не здійснюється.
Компенсації витрат роботодавця на оплату праці за працевлаштування ВПО
Опрацювання послуги:
Рішення про надання або відмову у наданні компенсації приймається центром зайнятості протягом 10 робочих днів з дати отримання всіх даних, в тому числі отриманих від ДПС та ПФУ.
Повідомлення про відмову у наданні компенсації письмово надсилається роботодавцю протягом 5 робочих днів.
Опис послуги:
Це державна підтримка для роботодавців, які працевлаштовують внутрішньо переміщених осіб (ВПО) з числа зареєстрованих безробітних.
Які переваги для роботодавців
- Держава компенсує фактичні витрати на оплату праці працівника та суму сплаченого за нього єдиного внеску.
- Ви можете знайти відповідальних та вмотивованих співробітників з числа зареєстрованих безробітних.
Хто може отримати
- Роботодавці, які працевлаштовують ВПО з числа зареєстрованих безробітних за направленням центру зайнятості.
- Роботодавці, які не є бюджетними установами.
- Роботодавці, які не мають заборгованісті:
- із сплати єдиного внеску;
- із сплати страхових внесків на загалÑнообов’Ñзкове державне пенсійне страхування;
- Роботодавці, які не визнані в установленому порядку банкрутами або стосовно них не порушено справу про банкрутство.
Як отримати послугу
- Працевлаштуйте зареєстрованого безробітного з числа ВПО за направленням центру зайнятості: Офіційно оформіть строковий трудовий договір.
- Подайте заяву у довільній формі: Зробіть це через електронний кабінет роботодавця на сайті ДСЗ з накладенням електронного підпису або зверніться до будь-якого центру зайнятості.
Зверніть увагу! Заява подається протягом двох місяців з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного з числа ВПО!
Додайте необхідні документи:
- Копія строкового трудового договору між роботодавцем та працівником.
- Наказ (витяг з наказу) про прийняття на роботу, завірений в установленому порядку.
Отримайте компенсацію:
- Рішення про надання компенсації приймається протягом 10 робочих днів з дати отримання всіх даних, у тому числі від ДПС та ПФУ.
- Тривалість виплати становить 6 - 12 місяців протягом 12 – 24 місяців.
- Щомісяця після підтвердження вами відомостей про нараховану заробітну плату та суму сплаченого єдиного внеску за працевлаштованого працівника – кошти будуть перераховані на Ваш рахунок.
Розмір компенсації: фактичні витрати на оплату праці працівників з числа ВПО, прийнятих на роботу за направленням центру зайнятості, але не вище двох розмірів мінімальної заробітної плати.
Компенсація ÑÑб’ÑкÑам малого підприємництва за працевлаштування зареєстрованих безробітних на нові робочі місця
Опрацювання послуги:
Рішення про надання або відмову у наданні компенсації приймається центром зайнятості протягом 5 календарних днів з дати отримання всіх даних, в тому числі отриманих від ДПС та ПФУ
Опис послуги:
Це державна підтримка для роботодавців, які створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них зареєстрованих безробітних.
Загальна тривалість виплати:
12 місяців протягом двох років.
Компенсація виплачується кожен непарний місяць.
Які переваги для роботодавців
- Держава компенсує фактичні витрати у розмірі ЄВ.
- Ви можете знайти відповідальних та вмотивованих співробітників з числа зареєстрованих безробітних.
Хто може отримати
- СÑб’ÑкÑи малого підприємництва, які створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них зареєстрованих безробітних.
- Роботодавці, які не мають заборгованості:
- зі сплати єдиного внеску;
-страхових внесків на загалÑнообов’Ñзкове державне пенсійне страхування;
- з виплати заробітної плати;
-перед державним (місцевим) бюджетом понад шість місяців.
- Роботодавці, які не є бюджетними установами.
- Роботодавці, до яких не застосовуються судові процеси банкрутства, не перебувають на стадії ліквідації тощо.
Термін надання послуги
Рішення про надання компенсації приймається протягом 5 календарних днів з дати отримання всіх даних, у тому числі від ДПС та ПФУ.
Повідомлення про прийняте рішення надсилається роботодавцю протягом трьох календарних днів.
Виплата компенсації здійснюється за кожен непарний місяць роботи з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного протягом 12 місяців упродовж наступних 2 років.
Коментарі 0
Коментарів ще немає. Будьте першим!
Залишити коментар
Без реєстрації. Коментар з’явиться після перевірки модератором. Посилання заборонені.