🆕З 1 січня 2026 року для фізичних осіб-підприємців, які працюють на першій та другій групах єдиного податку, діятимуть нові розміри ставок єдиного податку та військового збору.
🧾Максимальний місячний розмір єдиного податку:
▪️ ФОП 1 групи – 332,80 грн (не більше 10 % прожиткового мінімуму)
▪️ ФОП 2 групи – 1 729,40 грн (не більше 20 % мінімальної зарплати).
🛡️Військовий збір для ФОП першої, другої та четвертої груп – 864,70 грн (10 % мінімальної заробітної плати).
📈Розміри ставок залежать від соціальних показників, установлених на 2026 рік Законом України «Про Державний бюджет України на 2026 рік»:
▪️ прожитковий мінімум для працездатних осіб – 3 328 грн;
▪️ мінімальна заробітна плата – 8 647 грн.
Саме від цих сум розраховуються ставки єдиного податку та розмір військового збору.
👉Детальніше про це та інше на сайті 🌐 #Білопільської міської ради: https://bilopillya-meria.gov.ua/news/1767286442/
Останні новини
- Хочуть вибори?
- Ви навіть не помічаєте, як WhatsApp забиває пам'ять телефону: що потрібно вимкнути
- Кава чи чорний чай: що насправді дає більше енергії вранці
- Mexican Prosecutor Who Helped C.I.A. Secretly Operate in His State Flees to the U.S.
- Ці 6 "жартівливих" фраз вживають люди, які потай вам заздрять
- Army Officer Accused of Trying to Spy for Russia Is Afghan War Veteran
- Ядерний вибух у космосі: Землю не зачепить, але далі — катастрофа
- Ціни на бензин в Україні обвалилися: прогноз експерта
- A Key Paris Agreement Goal Is Dead. What Now?
- Russian warship hit by Ukrainian drone in Gulf of Finland
- Люди, народжені в ці місяці, стають найвпевненішими лідерами
- Класичні шафи на кухні втрачають популярність: радять альтернативу



Коментарі 0
Коментарів ще немає. Будьте першим!
Залишити коментар
Без реєстрації. Коментар з’явиться після перевірки модератором. Посилання заборонені.